Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2008 10:27 - 02.10.08
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1231 Коментари: 4 Гласове:
0



Събудих се и ми беше изморено. Спах лошо, може би затова. Жму ми пречи, но може би и без нея щях да спя лошо. Знае ли човек. Станах към 9, а по завичките беше толкова топло. Това е един от проблемите сутрин. Трябва да намаля броя на завивките, защото сега направо не ми се става така. Скапана работа. Поразтегнах се, похапнах малко и яхнах колелото до Унито, че там има фитнес. Завари ме изненада. Фитнеса не работеше. Покарах си малко, минах през парка за набирания и кофички и Мимето и Ванката ми се обадиха. Не сме се виждали от Вегас, а оттогава доста неща се промениха за всички ни. Видяхме се на Орловия и се разхождахме из парка. Те бяха с малката племеница на Мимето. Отидохме и до катерушките. Малката се инетеше за едно "Благодаря" та станаха смешки. Зарадвах се да ги видя. После се изпратихме и се прибрах бързо, че Радо ме чакаше пред нас. Отидохме с Каро до Практикер и тримата друсащи се из служебната Уазка. Веселба. Там се помотахме малко. Радо купи разни неща за апартамента, който напуска за да се нанесат наемателки, една от които е моята Пепеляшка. Сега малко ще се отклоня за Пепеляшка да кажа. Видях я миналата събота на РД-то на Радо. Както си седях подпрял се на една бяла стена, а между краката ми каса с бира и си обърнах главата наляво. В апартамента имаше само познати хора или такива ,които не ми правеха впечатление особено. И както си обръщах главата наляво, погледът ми се спря на едно лице, което не бях виждал досега. Едни очи, които бяха непознати, но ме хипнотизираха. Когато огледах цялото лице осъзнах, че съм запленен, пък так отведнъж за една секунда незнам дали ми е ставало преди. Странно е, не мога все още да го осъзная. Какво и да е. Момичето е младо, стройно и красиво. Има лице, което сякаш е ново за мен. Със светла коса е. Видях я само веднъж тази вечер и не помня конкретно как изглеждаше, но помня хубавото чувство, което изпитах. Аз малко си попийнах винце и се мятах от стая в стая. Тя седеше и си приказваше с разни приятелки, а аз така и не я заговарях. А малко по-късно видях, че мястото, където седеше е празно. Ама съвсем празно. Липсата й се усещаше във въздуха и аз разбрах, че си е тръгнала. Така не се запознах с моята Пепеляшка. Не остави танц, не остави обувка. Остави обаче нещо много по-важно. Име и адрес. Хехе. Така, че приказката тепърва започва. Опитах се да я издебна в Радо вечерта в понеделник, когато трябваше да оглеждат апартамента отново. Тя не дойде тогава. Но аз съм търпелив. В събота се нанасят и аз ще съм там. Няма как иначе. Пък ще видим какво ще излезе. Ама като съм такъв хубавец няма как да не излезе.  Както казва Елени: "Скромността краси човека."  Е мен ме краси още повече. Хехехехе. Тук малко в кръга на шегата. Истината е не колко си хубавичък, ами какво излъчваш, как се дършиш и колко си уверен в нещата, които казваш и правиш. Виж тука малко ми куца работата ама и на един крак ще я гоня мадамата. Пък дано ни огрее и за двамата да е взаимно... Ако пък не, ще се почерпим с една боза или лимонада и животът си продължава. :)
И така, след това сладко отклонение да се върнем на темата. След Практикер се прибрахме у Радо. Пералнята, която купи вчера, пристигна и ние двамцата я занесохме до 5-ия етаж. После дойде ред и на един хладилник малко по-висок от мене. Отидохме до леля ми Снежа, взехме го и го качихме на Уазката. Добре, че и баща му на Радо дойде да помага, че беше зор леко. После с "колата" до Радо през едно брутално задръстване и след това 5 етажа нагоре с този хладилник. Абе забава беше. Спортен ден бих го нарекъл. :) Сега си се прибрах пеша и пиша. После ме чакат чушки с ориз и след това каквото сабя покаже.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ugeen - :o)
03.10.2008 23:58
Човек, как съм се смяла на това клипче, нямаш представа))

Този певец наистина е много добър в имитациите!
цитирай
2. nav - Ебах те в отклонението )))))))))
04.10.2008 09:38
"беше зор леко" - трошиш ме с такива сладки оксиморони.

И честито вдъхновение :))
цитирай
3. sunflower - Бъди уверен!
04.10.2008 10:35
Скромността в задния джоб - само за подходящо лицемерни случаи!
:))))
Едно от най-трудните неща на този свят се оказва, че е да ... си знаеш цената на уникалността и прекрасността. На мен много време ми трябваше, но сега се къпя в собствените си лъчи и от някъде се появиха и други лъчи ... и е голямо светло! :))))
малееее кви ги къдря :))))
цитирай
4. self - :)
04.10.2008 15:49
я някои писал. при това не един ами трима. ух че хубаво.

ugeen - наистина е много яко. разтърси се имат и още много такива музикални скечове:)))

nav - абре наве, ще те прекръстим на фантомас. изчезна като пръдня подета от вятъра. пиши какво става с тебе. иначе и аз се ебах в отклонението :))) а музи трябва да има, че старатa я разлюбих.

sunflower - мерси за съвета. ще се опитам ама много трудно тъй нещо бре. :))) радвам се че си се открила самата себе си:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 509251
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930