Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 11:38 - 76
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1374 Коментари: 4 Гласове:
1



Тва е. Чукнах 76.4 кила. Сега няма какво да се лъжем, половината са фекалии и урина. Мислех да напиша "лайна и пикня", но не подхожда на езика ми. Езикът ми е червен и има разни бабуни по него. Прилича на ягода. Шампанско няма, обаче. То аз въобще нямах намерение да пиша за езика си.
Всичко тръгна от килограмите. Умножават се. Нещо се случи. Или кантара страда от някаква лудост и изписва каквото му хрумне или просто нараствам със завидни темпове. То откак спрях да карам ролери и да тренирам истински редовно се получи следното. Хапване, работа, почивка, други занимания, хапване, спане, лежане, хапване отмора и т.н. Бях се преуморил душевно и телесно и се усещах на края на силите си, затова теглих една заслужена майна на всичко и си казах, че ще го давам лежерно. Така и направих. В трите ми почивни дни си лежах и отпочивах, не се напрягах много. Тренирам рядко, защото навън в двора, където ми е лежанката, е 40-45 градуса на сянка. Пробвах такива тренировки, но освен да взема да ритна топа друго няма да стане. Заредих хладилника и си похапвах по-редовно, че в един период съвсем се бях зарязал и ядях само овесени ядки и пържени яйца. Хаха. Та да се върнем на килограмите. То всъщност и да се върнем и да не се, аз забравих какво бях тръгнал да пиша, но така е...
стана 1:29 сутринта, а утре ме чака ставане в 9 и бачкане 14 часа, та да ме пита сега някой аз защо седя тука и ги пиша тея глупости. Е тва е. Няма кой един шамар да ми удари. Няма го Камен Донев тука, разбираш ли. (виж по-долу)
Но тъй, чукнах 76 кила. Без значение на съотношението фекалии, вода, мозък това си е своего рода личен рекорд. Даже сам не мога да повярвам. Винаги съм го карал на 70-71 килограма. Пък миналата година от латиносериали и нерви станах 68. пък за 188см кажи-речи това е леко малко. Сега, като се изключи факта, че ми тежи корема и има там повечко плът, се чувствам чудесно. Само да измисля някак да се движа повече, че с тоя работен график е сложно. Ставаш, жега жега жега и хайде в колата за работа. прибираш се в 12 и си уморен, не че не съм карал кънки посреднощ, ама е по-трудно. Оправдания само. Ако има повече желание няма пречки никакви.
Както и да е. Разбрахме всички за моите килограми, а сега имам да направя няколко известия.
- Бин ще си има бебе. Поръчал го е вече, но май доставката ще се забави и чак към Януари ще пристигне пратката.
- Божана ще се жени. Нейната пратка (под формата на мъж) още незнам кога ще пристигне.
- Днес нарисувах май една от най-хубавите си картини с масло и съм много радостен и горд.

Тъй. Вече съм неспособен да държа мисълта си в права нижка. Тя просто си се ниже както й падне, затова и да съм искал да напиша още нещо...
ей тука има една песен, който я намери печели прослушване.
http://www.youtube.com/watch?v=7Y26KpgZknY




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lava - мда
28.07.2008 11:53
Започваш да си тежиш на мястото. Това е достойно. Само гледай да не заприличаш на американец, щото брат ти каза след първото завръщане от USA: те не са дебели, те са уродливи (впечатленията бяха от едно голф игрище в Уисконсин, а не от Холивъд).
Така някак гледай да се придържаш към човешки параметри.
цитирай
2. self - мда
28.07.2008 11:56
придържам се с двата крака:))) с ръцете се чеша по гъза. мухахаха и слон. айде приятно и доскоро;)
цитирай
3. анонимен - ))
28.07.2008 20:25
Ей на това му казвам аз, категория "Изкуство". И "лайна и пикня" звучат някак.....абе по-арт)).
76,4...мдаа, я иди до тоалетната. хахахахах
цитирай
4. eleni - :)))))
03.08.2008 12:04
Много ми харесва деловият коментар на lava:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 508913
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930