Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2013 11:17 - ха така...
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3224 Коментари: 0 Гласове:
5



някакъв (различни обидни епитети и споменаване на роднини в контекст със сексуални извращения с животни) реши да мине през една локва докато си чакам, бих казал съвсем мирно и непретенциозно, светофара да светне зелено. и в резултат ме окъпа МОЩНО. можеше да ме окъпе МОЩНО от главата до петите, но слава богу ми се размина с МОЩНО окъпване от петите до кръста. сега в следствие на това, споменах ли вече МОЩНО, окъпване съм мокър, на краката (та чак до кръста, щото са дълги) ми е студено и мириша на канал и влага. слава богу поне не мириша на мръсен канал. та от цялата тази случка ми идват няколко, така да се каже, поуки. - първа поука, може да ставам с 15 минути по-късно за работа - нуждата от сутрешен душ отпада. хем ще си поспя повече, хем ще пестя от вода. - втора поука - да не чакам на светофари с големи локви до тях, ами направо, с риск за живота, да пресичам неправилно на червено. - предполагам, че има още поуки, които ще ми хрумнат, но това ще стане най-вероятно, когато изсъхна. сега отивам да си направя сандвич с чабатата със сушен домат, каквато беше идеята ми преди да ми се случи омокрянето. желая на всички прекрасен ден и стойте по-далеч от локви :)


Тагове:   Self,   локва,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 507678
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031