Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2008 13:40 - Когато въздушните кули се сринат
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2177 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2008 13:48


Когато въздушните кули се сринат си някак спокоен. Осъзнаваш неизбежността, приемаш края. Но Приказката е безкрай. Животът продължава. Боли, иде ти да чупиш и крещиш, но живота продължава. С или без теб. Затова е по-добре да си там, за да видиш какво ще се случи насетне. В някаква степен, когато всичко приключи усещаш спокойствие в някои моменти. Заминава, отлита, дано сънят ми се върне.
Днес осъзнах някои неща, заложих последните експлозиви. Вечерта беше грандиозната ексвплозия. 4 юли е. Тук е празник, фойерверки. Запалили са ни палмата пред къщата, част от едната кола. Утре на светло ще видя моята дали е горяла отвътре, че и тя беше с отворени прозорци. Колкото и преуморен и тъжен да беше днесния ден се случи нещо, което не бях очаквал. Натрясках се хубаво с лонг айлънд айс тий и танцувах зловещо на реге в Хард Рок хотела в Лас Вегас. На басейна. На 4 юли най-малко съм очаквал да чуя реге тука, но тази банда е направо убиец. А мястото беше супер. Страхотен басейно-комплекс. събух си обувките и танцувах бос по земята, по пясъка, във водата. настъпих едно повръщано, ама на кой му дреме. Групата се казва Steel Pulse и тук са известни май. С навити крачоли на дънките се бях качил на една скаличка и се гърчех в реге ритъма. ухааа. една от най-великите ми вечери от почти 4 месеца насам. Мечтателните ми кули се сринаха на пух и прах и това ме натъжаваше по някое време, но какво да се прави. Удрях от време на време по нещо. Исках да строша нещо с юмрука си. както и да е. пак е почти 4 сутринта. Вече незнам от колко време си лягам по това време и днес бях пред припадане от умора. Беше една от най-хубавите и най-тъжните вечери. Загубих една мечта и една приятелка. Кога стана? Няма значение. Надявам се да намеря сили, за да продължа спокойно напред, а да не затъна в самосъжаление, както обичам. UB40 сега ми помагат да вдигам духа. И все пак жалко. Жалко е. Лека нощ!

http://www.youtube.com/watch?v=WEpeylfxInQ

http://www.youtube.com/watch?v=Umiq1quTJN0

http://www.youtube.com/watch?v=9MxmthbKZYU

http://www.youtube.com/watch?v=5xMhWd7mf0M

http://www.youtube.com/watch?v=fT1Sa91N75E

http://www.youtube.com/watch?v=u6m0rzefZ3o





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Пожелавам Ви сили, воля, оптимизъм и шанс!
05.07.2008 13:50
Не се обръщайте назад! Всеки проблем носи едно добро!
цитирай
2. self - :)))
05.07.2008 13:59
и ни учи на нещо надявам се. или ни наказва за нещо. то едното не пречи на другото. купуваш си едно, получаваш две.:)))
мерси за пожеланията. ще оправим настроението, няма къде да ходи, само малко време ще отнеме. хехе. Поздрав!!!
цитирай
3. ugeen - хеей :)
05.07.2008 22:18
Все едно слушам себе си от втория до петия ред. Трябва да седна и аз да напиша и какви са нещата около мен, щото напоследък е интересно. Но или ме мързи или не ми се пише, защото нещата са too deep, as usual.
Аз например, наистина изпитвам все по-голяма жажда за живот, след всяка моя си история, която ме е разтърсила. To на мене проблемът всъщност ми е, че когато много му мисля не действам особено, а когато действам, го правя безрасъдно. Понеже ми е писнало абсолютно всичко да осмислям.
Всъщност нямах намерения да говоря само за себе си.. сори, ако спамя :") .И все за мен истината е, че всички тия неща ни дават едно богатство на преживявания, което ще оценим, след като ни е минало неприятното усещане за празнота. Усещане за празна обвивка на пашкул, както казват на едно място в "Последната Еднорога".
Имаш една наистина голяма прегръдка от мен и Сънчо :) и дано сънят ти се върне..
цитирай
4. self - мерси ugeen :)))
05.07.2008 23:00
дават ни богатство на преживявания тия моменти наистина. и на хубави и на лоши. така, че са за добро:)
мерси много за съпорта:))) прегръдка и на теб и Сънчо!!!
цитирай
5. lava - Кураж!
05.07.2008 23:14
А ние тук преживяхме друг празник: ходихме на театър. "Сън в лятна нощ" на Шекспир, побългарен от Морфов с помощта на невероятни руски артисти (от Санкт Петербургския театър). Беше невероятно преживяване. Артистичната част от групата (В, Н, Т. и Ники Трайков) се навъртаха около входа и лично Стефан Данаилов им махнал с ръка да влязат без билет. После го поляхме с бира и пороен дъжд. Седяхме под един чадър и споделяхме възторга си заобиколени от воден потоп. И не ни се тръгваше.
Не ни завиждай за дъжда, макар че във Вегас би бил спасение от нечовешката жега.
А и не всеки ден е празник. Брат ти плати 500 лв. за един курс, който започва в края на август (т.е. когато трябва да се е прибрал във Вегас). Сега трябва да не забрави да си поиска парите. Нищо оригинално, караме си по старому и гледаме да не излизаме от форма. Хе-хе.
А за теб е дошъл такъв период и трябва да го преминеш. Просто се успокой и се пази. Лошото се сменя с добро. Трябва малко търпение.
И още две големи прегръдки от мен и от Жмуцо :)))
цитирай
6. self - мерси майче:)))
06.07.2008 00:37
ама аз сега съм спокоен май. вчера си изкарах наистина невероятно. супер красиво беше и неочаквано. приемам в някаква степен нещата, макар да искам да уточня едно последно нещо, което не знам защо е така. ще видя дали сега ще се преместя в Нора за около месец. тя е при Гиги в Сан Фран. и ще си дойде след седмица. та така. забравих какво искам да пиша още, че слязох до долу за малко. взех пакета най-накрая:))) и на Миро пратих фара. в четвъртък ще да беше. експрес. трябва за 6 дена да пристигне, пък дано на тъпата бг митница не се насерат, мамка им. :)))
та тъй, отивам сега на работа и трябва тия дни да се нспя, че ще умра иначе. вчера направо едва се прибрах с колата и легнах да спя. та добре, че го направих та да имам малко сили за партито. хехе. пред къщата ни е станал пожар. една палма се запалила от фойерверки и вътре в колата на едното момче са му се скапали седалките. то и на моята кола е поизгоряло малко, което е тъпо. сега мирише вътре и не може да се сяда, трябва да си сложа нещо преди да тръгна за работа. ама да сме живи и здрави и благодарни, че не се е запалила самата къща:) хайде поздрави на тебе, Ван и Жмуцо. пък и на всички останали приятелчета, които засечеш!
цитирай
7. gioia - :)
06.07.2008 11:51
Хм, от мен освен положителни мисли и усмивки, какво друго... хаха - и девизът на Джони Уокър ииии...
айде и един любим цитат, който ти ще си понагласиш според ситуацията: „Ако си построил замъци във въздуха това не означава, че си работил напразно; те са точно там, където трябва да бъдат – просто изгради основите под тях.“
Хенри Дейвид Торо
Поздрави!
цитирай
8. self - приемам и усмивките и положителните мисли gioia:)))
06.07.2008 12:32
и пращам много от същите обратно. иха. мерси за хубавия цитат:))) Хенри Дейвид трябва да го прочета. брат ми му се кефи, ама е раздал някъде книгите май. пък за джони уокър, добре го е казал. хехе. ще го послушам. пък аз пак ще легна късно, но ми се насъбраха много емоции вечерта. затрих си ключовете от колата и вкъщи на работа. добре, че ме докараха дотук, а после прескачах оградата и влязох през един прозорец. мани мани. истории.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 507687
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031