Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2008 05:29 - 01.04.2008
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1800 Коментари: 6 Гласове:
0



Освен дето станах на еди колко си години взех, че станах и извършител на няколко нелегални дейности, които могат да минат и за престъпления. Голяма работа. Май най-страшното от тях е, че остарявам с времето. Другите неща са направо дреболии. Едното е, че поработвам малко без да имам разрешително, другото е че карам кола без разрешително. Като стана въпрос за кола аз до няколко дена не можех и да карам. Не че сега много мога, но се оправям. Днес ми беше първото каране самичък и честно май карам добре. Поне съм внимателен, защото си знам че е опасно и трябва да се внимава. Малко ми е притеснено, че съм без книжка, затова нося старата книжка на брат ми, която е международна и не пише много неща по нея. Е, има снимка и име, ама ние си приличаме. Аз съм бяло-зелен и приличам на французин, той е кафяв  и прилича на испанец. Както и да е. Ако ме провери полицай ще се надявам да е с очила 10 диоптер или направо да е сляп с куче водач К-9, защото иначе може и да си имам проблеми, но това е друга история. Какво е живота без проблеми ще каже някой. Аз пък си мисля сега за ролерите, които търсех в едни магазини и които не можах да пробвам, поради факта, че не открих магазините. Поне се повозих и си потренирах карането. Пък накрая предполагам, ще си поръчам ролери от нета. Това е. Тази вечер се местим в нова къща. Онзи ден си изкарахме супер на чрд-то. Тия дни лентяйствам. Днес поне тичах за пръв път от доста време. Станах в 9 също от доста време. Не ми се пише нещо в блога от доста време, ама реших тука малко да драсна 2 реда. Жив съм.
Истината е, че това всичкото може да се окаже първоаприлска шега и аз всъщност да спя и все още да съм си в София, Жмуцето да ме събуди като ме гали по бузата и да ми измяука, че е гладна. Аз да стана и да започна да правя там каквото правя в България.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleni - ужас...
02.04.2008 23:37
аз съм в някакво (не)културно безвремие и проспах някъде момента с рожденннннния ти ден...

но ужасно се радвам, че си се родил
пращам ти обич и прегръдки
на корем:)))))))
цитирай
2. self - мерси Елени! :)))
02.04.2008 23:55
да сме живи, здрави и засмени всички на тая планета, че и на другите защо ли не. :)))
цитирай
3. ugeen - ами радваме се, че си жив
03.04.2008 10:53
Защо ще си ги копуваш ролерите оттам? Тук си имаме достатъчно добри, на Rossignol например.. Ще трябва да си ги мъкнеш после. Друг е въпросът, ако искаш да ги караш там де =)

За карането на кола, и аз съм внимателна, когато съм карала из София (не че се е случвало чак толкова много пъти), но тук е различно. Някои от шофьорите са крайно нахални и изнервени. В Щатите шофирането е по-различно.
Големият ми брат като си идва, всеки път се оплаква, че трябва да свиква наново.

А за стареенето-: То е лъжа! Не му вярвай!
И аз съм го усещала, но питай по-порастналите хора, за предпочитане не само на години, какво мислят.
Стареенето заблуждава само някои хора.
И за мен най-хубавото пожелание възможно да кажеш на човек, е именно това: Да порастнеш!
Може да се приема двойнствено, но всъщност не е обида - винаги във всеки има нещо, което може още да се развива и да кара духът му да расте.
Не давай на стареенето тихомълком през нощта, да ти се качва по гърба и в мислите. То е лъжа, наистина! Болката няма най-голямо значение, нито огледалото, макар че и двете са доста важни, но не са най-важните! И са добре дошли, ако те са цената, за да порастне духът. За да се преодолее за сетен път.
Ние затова сме тук, с този живот, за да младеем безкрайно, е, докато сме живи.
Но то си е пак нашата малка част от вечността, което си е нашата малка вечност. Ами радваме се, че си жив. Усмихвай се много
Поздрави! и се радвай на пролетта :))

@ еleni, :)) ххаха ха, не ми се обиждай,
ама всъщност рождения, се пише с едно 'н' :}
цитирай
4. self - ugeen - жив е той жив е :)
04.04.2008 20:08
иначе искам да си купя ролерчета за Aggressive skating. не че ще се хвърля в тия дълбоки води, но знае ли човек. първо да видя дали ще мога да се науча да карам. после да си оправя гръбнака и живот и здраве... хехе. пък и един приятел ми каза, че тука са много по-евтини (както е с много стоки).

иначе ще се опитам да се порадвам на пролетта, че тука е около 2-3 дена. хаха. от зимата си почва жегата. е, засега е поносимо. може би това е тукашната пролет.
от мен поздрави специални и пожелания за магичност.
цитирай
5. eleni - хехехеххехех
04.04.2008 20:20
@u,
и през ум не би ми минало да се обиждам:) Аз по принцип съм фундаментално не-обидчива, да си знаеш.
А за рождения - това е една мнооооого стара шега между мен и един стар приятел, заради която винаги пиша думата с поне две н-та, а често и с повече:)И често ми се налага да пиша ей-това обяснение. Щото иначе съм и фундаментално грамотна, ххихихихихихихиих
Някой път ще ти разкажа за шегата:)
цитирай
6. ugeen - {}
04.04.2008 22:22
Ами знам де, знам че ни си неграмотна,
ама не можах да се сдържа)) Какво да ме прави човек като обичам да хапя нежно, хахах. дам.
и така

Self, мерси за магичността! И на теб!!
Утре съм за първи път на курсове по актьорско майсторство, така че стискайте палци, да видим какво ще излезе! дано да е нещо хубаво, пък и каквото и да стане, в краен случай усмивки - задължително :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 507698
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031