Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2008 22:24 - Swimming Pool
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 2 Гласове:
0



Неделя. Мина. Отмина. Замина.
Почивен ден. Трябваше да тренирам, но бях уморен, а и реших да отида в Нора по-рано, че ме чакаше дълъг ден. Много работа много чудо. Та така. До 1 някъде бях там, свалям тениската и пльос в басейна направо. Плацик плацик. Водата, леко хладна, те пречиства. Минава през клетките ти без да усетиш. Минава през тялото ти. Мислиш, че плуваш в нея, а тя плува в теб.
Слънцето напичаше. Седяхме си на масата под голямото дърво и си разпускахме. Мятахме си футбулна топка (американска). Не бях пробвал преди и всъщност е забава. Играхме дартс. Пих сокове и ядох ядки. Уморителна работа.
Стана 5 и седнах зад волана. Прибрах се и с Мира, Мими и Ванката се метнахме с тяхната кола и запрашихме на басейн. За разнообразие малко. Стигнахме, махнах си тениската и пльос в басейна. Плацик плацик. Хайнекен. Напичане. Красота. Женска и природна. Слънцето си играеше с повърхността на водата и пращаше светлинни сигнали, който ме караха да мижа от удоволствие.
Покрай всичко хубаво малко ми стана тъжно и самотно. Желание.
По едно време си събрахме партакешите и се прибрахме. Стана 9 и запрашихме отново напред, този път да играем боулинг. Пих едно кафе преди това, че от толкова работа се бях уморил.
За боулинга няма да пиша. мързи ме. даже и повече няма да натискам Shift за да правя началните букви на изреченията големи, че ме мързи и това да правя. всъщност как не ме домързя да напиша последното изречение.

сънувах 3 съня тая нощ. в единия ми крещяха, в другия ме целуваха, целувах и аз, а в третия бях тъжен. Агресия, Любов, Ревност. и всичко това не по-малко реално от сегашното натискане на бутоните на клавиатурата.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mechenze - много ми хареса това описание. и...
10.07.2008 16:48
много ми хареса това описание. изглежда си интересен човек. художник ли си?
цитирай
2. self - Мерси ;)
10.07.2008 22:47
с рисуване се занимавам, когато не си запълвам времето с глупости. хехе. Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 508423
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930