Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 23:25 - Закъснялото лято
Автор: self Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1714 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2008 21:59


Навън слънцето така ти хапе кожата, че ти иде да пищиш и бягаш. На сянка е 40 градуса. От сега нататък всеки ден ще е нещо подобно. Часовете между сутрин и  вечер са безполезни, ако си решил да свършиш нещо навън. Само за басейн си е хубаво времето. Е, чак хубаво не е, но докато си в прохладния рай на водата е приятно. След 3 часа излизам за работа и ще ми трябват ръкавици за да пипам волана на колата. Докато стигна до работата ще ми изсъхнат очите и гърлото, ще се изпотя сериозно. Затова и си карам с една стара тениска, с която определено после няма да работя.
Онзи ден карах ролери в 5:30 вечерта. Издържах около 20-25 минути. Прибрах се едва-едва и сякаш щях да получа някакъв удар. Какъв и аз незнам. Не е добра идея да се кара по това време. Само вечерта след 8-9 часа.
Фактът, че цялата тая жега закъсня с около 2 месеца ме кара да се чувствам доста добре. Обикновенно тук след края на март започва да се затопля значително, а тази година ние не бяхме свидетели на това.
Беше си приятно, много приятно време. Даже имаше и захладняваня понякога. Е, всичко това вече е в миналото, затова просто сменяме страната на плочата и пускаме новата песен. Приспособяваме се към нея и леко потропваме с крак в нейния ритъм. Това е.
Ще се опитам да порисувам сега, но незнам какво ще излезе. Каквото излезе такова.

Иначе вчера гледах King of California. Велик филм. Така се смях, а Майкъл Дъглас вади толкова налудничав Донкихотовки вид, че направо да му завидиш. Ето ви малко трейлърче:



Тагове:   лято,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ugeen - :)
22.06.2008 00:36
Хубав трейлър.

Налудничавото определено отива на някои хора..
Даже ги прави по-чаровни!
цитирай
2. self - дааа
22.06.2008 01:30
гледай филмчето като имаш време. много я добро!!! има го в замунда. :))) поздравиии ugeen !!! :)))
цитирай
3. ugeen - :)
23.06.2008 23:09
Мерси, Нечо! Тъкмо го изгледах, който и филм да си ми препоръчвал май все ми е харесвал, и "Feast of love" ми хареса и този също.:) Освен това абсолютно мога да съпреживея небивалиците, вкоито и се налага да живее Mirandah, защото като бях по-малка баща ми все правеше някакви неща, ( всмисъл не толкова фрапиращи като при нея), но все ме оставяше аз да се оправям после с хората и аз все се чудех какво да измисля.. Обаче на Мирандения баща, лудостта ми определено е "lovable". btw Stardust тамън я прочетох, и определено повече ми хареса от филма.
цитирай
4. self - :)))
24.06.2008 20:57
еми за Стардъст няма как да не ти хареса повече. филмите винаги са по-големи насерни от книгите. няма как да е другояче. има само няколко филма, който надскачат сериозно книгата. Единият за мен е Изкуплението Шоушенк. Велика работа!!! :)))
иначе мен само малко края на книгата ми се стори странен. сякаш на Нийл му е писнало да пише и малко я попретупва историята. прочети Американски богове, ухааа. хайде поздрави от мен и много усмивки!!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 508748
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930