Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2009 10:52 - (не)канена гостенка
Автор: self Категория: Други   
Прочетен: 2109 Коментари: 2 Гласове:
6



Понякога имам странното усещане, че не съм сам. Нямам предвид, че чувам повече от един глас в главата си, по-друго е. На стола пред компютъра, на дивана, докато се храня, някак усещам нечие присъствие. И лека топлина. Когато я потърся с поглед съзирам една сгушена топчица от косми, бели и кафяви, която развномерно се повдига и спада. Ако не спеше щях да видя красивите й очи, понякога топло жълти, а друг път зелени като скъпоценен камък. Винаги съм се възхищавал и учудвал на умението на Жу да се промъква без да я усетиш. Седя и си чета книга на дивана, а тя е до мен. В следващия момент вече сладко спи в скута или на краката ми. Не разбирам как го прави. Сякаш времето тече по друг начин за нея или пък аз съм прекалено разсеян. Не знам. Ето и сега докато пиша се е сгушила в скута ми, а главата й е на лявата ми ръка. Трудно се пише така, но аз и без това пиша само с два пръста, така, че... Обичам си го това коте, има нещо специално и магично в нея. Не помня да сме имали по-социално коте, така да търси близост, сякаш е дете. Понякога даже ми идва в повече и я побутвам на някой стол, но тя не се сърди дълго. Мисля да привършвам с писането, защото прекалено смущавам спокойствието й, а няма по-хубаво нещо от спящото коте.





Гласувай:
6



1. zayo - hihi:)
29.11.2009 16:42
i moqta se e sgushila tuk do men pod odealoto i spinka sladko s lapi4ka pod glawata i ot wreme na wreme wyzdisha :) kato malko 4owe4e e :)) strah me e da myrdam mnogo da ne q sybudq. naistina sa toooolkowa sladki !! :)))
цитирай
2. zaharosana - сега вече и аз искам коте...
09.12.2009 13:23
много уютно си го написал :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: self
Категория: Изкуство
Прочетен: 508755
Постинги: 160
Коментари: 596
Гласове: 2278
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930